Utolsó kommentek

  • hirnok: Látom, leállt a blogod - Talán nem gond, ha frissítem szövegemmel s webhelyem linkjével: sites.goo... (2012.07.01. 16:31) Előzmények
  • OBSERVER: szerintem nagyon jó a blogod! érthetően magyarázol érdekes dolgokat. üdv! Berti (2009.10.10. 15:41) Deriválás
  • GoLinux: A fősulin nálunk gyakran emlegette a matek tanárom, hogy "márpedig deriválni a ló is tud" xD Tetsz... (2009.08.12. 17:02) Deriválás - egy ló is meg tudja tanulni
  • Serenic: Ezt egy ló is meg tudja tanulni! :) (2009.04.23. 21:15) Deriválás
  • Utolsó 20

Természettudomány

A blog elsősorban természettudományos témákkal és matematikával foglalkozik

Archívum

A Google Analytics méri az oldalt

Előzmények

eipi-1 2009.03.27. 14:29

Ez a blog a természettudományok iránt érdeklő embereknek készül. A természettudományos témák mellett több bejegyzés matematika témájú lesz. Ezeket főképp a blog elején az általános matematikai fegyverzet elsajátítása céljábó és az egyes komolyabb matematikai jártasságot igénylő témák előtt (pl. kvantummechanika) lehet majd olvasni. Amiatt tartottam fontosnak, hogy kitérjek erre, mert mindenki számára világossá szeretném tenni, hogy a matematika valójában nem tartozik a természettudományok közé. A matematika a természettudományok nyelve.

Az egyes cikkek címkéinél minden esetben megadom majd, hogy milyen szintű tudás szükséges hozzá, illetve hogy egy általános középiskolai ismeret mellett a blog mely bejegyzésein keresztül sajátíthatja el a megértéshez szükséges fegyverarzenált.

A blogot két dolog miatt tartottam szükségesnek:

  • Manapság rengeteg szemét jelenik meg a neten természettudomány néven
  • Pedagógusként (jó értelemben véve) kötelességemnek érzem a minnél szélesebb körű tájékoztatást

Az oldal hitelessége mellett szólhat, hogy fizika-matematika szakon végeztem 2007-ben, azóta két éve dolgozom egy egyetem kísérleti fizika tanszékén.

Tartalmas szórakozást kívánok mindenkinek!

Címkék: előzmények általános8

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://termeszettudomany.blog.hu/api/trackback/id/tr311029294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hirnok 2012.07.01. 16:31:59

Látom, leállt a blogod - Talán nem gond, ha frissítem szövegemmel s webhelyem linkjével: sites.google.com/site/infonium137/ - Ahogy én szemlélem - jó hosszan - Brendel-független közemberként a világot a természettudományos ismeretterjesztés homályán át. Írásom már a terjedelme miatt is off vagy érdektelen mindenhol, hátha itt elfér a linkje - ha a fura tartalom és tálalás nem jelent veszélyt az ifjúságra.

Blogon - bozon.blog.hu - kezdetem én is, de dőlt belőlem a betű, rövidíteni nem volt lelkem, bár szűk lett a hely. Más tárhelyeket kerestem, a kezdő tizedet az említett blogon is otthagytam kivonatnak. Egyetlen érdeklődő szólt hozzám, de most ismeretterjesztő fizikusra akadtam...
süti beállítások módosítása